Case study – Fotobudka na imprezie firmowej – Sephora
Na miesiąc przed imprezą napisała do nas Pani Sylwia, która poszukiwała fotobudki, która sprosta wymaganiom, brandu jakim jest SEPHORA i zorganizuje atrakcje na firmowym konwencie. Lubimy takie niestandardowe zlecania, więc ochoczo ruszyliśmy do pracy.
Dostaliśmy wizję dot. eventu oraz zapytania o inne nieszablonowe rzeczy. Jako Imprezowy Raj współpracujemy z kilkoma drukarniami i agencjami reklamowymi, dzięki którym dostaliśmy konkurencyjne wyceny poszczególnych elementów, dzięki którym mogliśmy przygotować szczegółową ofertę dla Sephory. W wycenie znalazło się kilka pozycji, z których ostatecznie zrezygnowano takich. Jak specjalna ścianka fotograficzna, czerwony dywan itp.
Ostatecznie naszym zadaniem było przygotowanie projektów graficznych oraz zlecenie działań poligraficznych.
Dla naszego klienta przygotowaliśmy projekty graficzne, wpisującą się w identyfikację wizualną klienta. Były to projekt i wizualizacja wyglądu zewnętrznego urządzenia, projekt wydruku tzw. Pasków, ekranów wyświetlanych na urządzeniu, oraz przygotowaniu tabliczek i rekwizytów firmowych, z których część trafiła do klienta – i z tego, co wiemy trafiły do krakowskich drogerii
Konwent odbył się w jednym z nowych hoteli w centrum Krakowa, zgodnie z zaleceniami organizatorów na miejscu byliśmy dwie godziny przed przyjęciem. Meldując swoją gotowość wcześniej by dać pewność, że wszystko jest zapięte na ostatni guzik.
Uczestnicy eventu swoje zdjęcia mogli wysyłać na maila, udostępniać w social media, ale również tuż po zakończonej usłudze uruchomiliśmy internetową galerie zabezpieczoną hasłem.
Na koniec opinia Pani Sylwii, której bardzo dziękujemy za współpracę.
„Bardzo dobre i indywidualne podejście do klienta. 100 % profesjonalizmu, kreatywności i zaangażowania. Bardzo polecam !”
~Sylwia Hubicka, Sephora